Zemljani Zemljani
Košnica puna ljubavi
 
 FAQFAQ   PretražnikPretražnik   ČlanstvoČlanstvo   Korisničke grupeKorisničke grupe   RegistracijaRegistracija 
 ProfilProfil   Privatne porukePrivatne poruke   LoginLogin 

Ogijeva prehrana
Prethodna  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49  Sljedeća
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Zemljani -> Prehrana
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 22.2.2017. sri. 09:42    Naslov: Citiraj i odgovori

Naravno, sada se bolje osjećam i primijetim neka poboljšanja ali još je prerano za reći.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 27.2.2017. pon. 10:10    Naslov: Citiraj i odgovori

Mango je napisao/la:
To je očito dokaz da je za čovjeka optimum mješana prehrana,nešto kao Zona dijeta.

Odradio sam 10 dana strogog LCHF, UH su bili samo iz svježe i kuhane zelenjave.
GUK je polako išao dolje negdje do 3.5, tada je ponovo krenulo lošije spavanje i GUK se povisio na 4.0mmol/L.
Mislim da je shutdown negdje na 2.0mmol/L.

Lošije spavanje sam očekivao jer već imam takvo iskustvo na LCHFu, ovaj puta sam izdržao duplo duže, možda zato što sam unosio više proteina.
Ugl. kada se potroše sve zalihe šećera i krene proizvodnja, dižu se hormoni stresa (nepotrebnog) što negativno utječe na imunitet i spavanje.

Nastavljam sa dnevno sigurnih 100g UH iz škroba + koliko ulovim iz povrća.
Cilj1 mi je vidjeti koliko najmanje UH dnevno trebam i koliko na to utječe fizička aktivnost.
Cilj2 je spustiti HbA1c što niže odnosno na ?optimalnu? vrijednost.
Cilj3 je vidjeti kako se osjećam sa većim udjelom kalorija iz masti.

Heljda 150g suhe = 100g UH, 20g P = 500kal = 16%
Meso 300g = 100g P, 30g M = 700kal = 23%
Mast 200g = 1800kal = 60%

U realnosti će vjerojatno biti oko 25/25/50
Zona dijeta je 40/30/30
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 2.3.2017. čet. 17:52    Naslov: Citiraj i odgovori

My conclusion is that there is a certain minimum carbohydrate threshold that you should not drop below. The sweet spot for most is 20 to 30 percent of your diet as carbs, but most likely 25 to 30 percent.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/01/23/wheat-or-rice-as-safe-starch.aspx
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 12.3.2017. ned. 13:19    Naslov: Citiraj i odgovori

HOW MUCH CARBOHYDRATE SHOULD WE EAT?
Carbohydrate demand is going to vary from person to person and is going to depend on physical activity level, but we can derive some general guidelines. The liver stores about 90 grams of carbohydrate, skeletal muscle stores 300 grams, and bodily fluids contain 30 grams.5 A completely sedentary person will primarily be tapping into the liver’s glycogen stores in order to stabilize blood sugar between meals. In the absence of physical activity, then, it makes sense to use about 100 grams per day as an initial target.

Someone whose physical activity is no more intense than walking is unlikely to begin tapping into their muscular glycogen supply. Greater intensities, however, such as running or weight lifting, will do so. It is almost impossible for someone to more than guestimate how much muscular glycogen they would burn through with any particular physical activity pattern, but it is reasonable to say that a very active person could add another 300 grams of carbohydrate on top of the initial 100 grams. In fact, the primary metabolic consequence of consuming 500 grams of carbohydrate in an otherwise healthy person, regardless of physical activity, is to shift that person’s metabolism almost entirely toward burning carbohydrate for energy.

These numbers should not provide more than an initial guideline. If someone wishes to restrict carbohydrates to less than 100 grams per day for a specific purpose, a prudent approach to safety would be to monitor stress, thyroid, and sex hormones, to ensure they all remain in optimal range. Physically active people should be aware that they may need considerably more than 100 grams to prevent these hormones from going out of range.

https://www.westonaprice.org/health-topics/abcs-of-nutrition/why-we-need-carbs/
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 8.6.2017. čet. 11:58    Naslov: Citiraj i odgovori

Već godinu i 3mj. jedem meso (janjetina, ovčetina, junetina, patkice), mast i loj.
Nakon duže pauze ponovo redovito trčim i to mi je najbolji test za srce koje sam zeznuo veganskom prehranom.
Dok sam bio na maslinovom ulju, maslacu i svježem siru, srce je znalo štekati za vrijeme trčanja do te mjere da moram bitno usporiti ili čak stati.
Sada trčim i ne osjetim ni najmanje takve probleme, imam više snage i brže se oporavljam.
Ugl. ne možemo znati jel mi srce sada bolje radi zbog životinjskih masnoća ili mesa odnosno više B12, manje homocisteina i tko zna kojih sve razloga.
Sveukupni rezultat je za sada odličan, sigurniji ćemo biti kroz duže vrijeme.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 4.7.2017. uto. 10:48    Naslov: Citiraj i odgovori

Od 1.7. pauziram sve žitarice da vidim hoće li biti kakve pozitivne promjene.
Ne iz dosade, imam problem o kojem još nisam spreman javno pisati.
Pojačao sam korjenasto povrće i voće da bi namirio UH koje sam dobivao iz žitarica.

Trenutno su out:
- sve žitarice
- sve mliječno
- sva ulja
- krumpir
- mahunarke osim boba
- jaja

https://draxe.com/root-vegetables/
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 19.7.2017. sri. 14:59    Naslov: Citiraj i odgovori

Citat:
Studija ohrabruje u smislu da kaže ne trebate posve izbaciti hranu životinjskog porijekla da bi imali koristi za zdravlje srca.
Već umjereno izbjegavanje životinjske hrane može smanjiti rizik srčanih bolesti. A takav način prehrane je ljudima lakše i usvojiti nego ekstremne promjene.
Rezultati studije nisu isprika da počnete neumjereno jesti crveno meso.
Samo ukazuju da se oni koji jedu hranu životinjskog porijekla moraju fokusirati na to da im prehrana bude zdrava, a unos mesa minimalan.

http://www.telegram.hr/zivot/nova-studija-sugerira-da-se-vegani-i-vegeterijanci-ne-hrane-nuzno-zdravije-dapace-cesto-imaju-vece-sanse-za-srcani-udar/

Meni srce radi nesuporedivo bolje od kada sam maslinovo ulje i druge biljne masnoće zamijenio životinjskim i počeo jesti meso gotovo svaki dan u gotovo svakom obroku.
Ali ne jedem spaljeno meso na biljnim masnoćama u velikim količinama već malo kuhanog mesa, najčešće domaća ovečetina, junetina i srdela, sa životinjskim masnoćama.
Sam radim mast, čvarke, loj... i ništa ne spalim, moji čvarci su svijetle boje i opet hrskavi i ukusni.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 30.7.2017. ned. 15:14    Naslov: Citiraj i odgovori

Jučer sam prvi puta pretrčao svoju stazu bez i malo bolova ili nelagode u koljenima. Bolje se osjećam općenito u zglobovima i kičmi.
Pretpostavljam da je razlog taj što sam potpuno izbacio sve žitarice jer promjena se dogodila u zadnjih mjesec dana.
Sada su mi kuhana mrkva i cikla glavni ugljikohidrati, nisam smršavio.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 3.8.2017. čet. 00:00    Naslov: Citiraj i odgovori

Danas sam pretrčao tu stazu sa lakoćom kao nikada do sada u 17h popodne na nekih 35+C
Znači nikakvih bolova, ništa, nula!
Noge su mi bile teške, kao da se još nisam oporavio do kraja od intenzivne subote ali imao sam snage za potegnuti u brijeg i što je najvažnije - sve potpuno bezbolno! skace od srece
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
pkristo



Pridružen/a: 01. 12. 2010.
Postovi: 548
Lokacija: ZG

PostPostano: 3.8.2017. čet. 12:51    Naslov: Citiraj i odgovori

Atta boy. Samo tako nastavi. Izgleda da si prebrodio ozljede. Sad samo ne žuri kako se ne bi opet ozlijedio.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 3.8.2017. čet. 14:06    Naslov: Citiraj i odgovori

pkristo je napisao/la:
Atta boy. Samo tako nastavi. Izgleda da si prebrodio ozljede. Sad samo ne žuri kako se ne bi opet ozlijedio.


Hvala! Planiram!
Mislim da je stvar u mojoj trenutnoj prehrani koja u ovom obliku traje tek mjesec dana, jedva čekam da vidim kako ću se osjećati kroz duže vrijeme.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 4.8.2017. pet. 19:26    Naslov: Citiraj i odgovori

Što misliš koliko sam smršavio od kada sam izbacio žitarice, krumpir i ostalo gore navedeno?
Imam 5kg više i nikada nisam imao ravniji trbuh!!
Jako zanimljivo jer sam očekivao da ću smršaviti s obzirom da sam jeo puno žitarica i to uvijek dobro zamaštenih.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 6.8.2017. ned. 08:06    Naslov: Citiraj i odgovori

Jučer sam ponovo trčao bez problema.
Primijetio sam još jednu zanimljivost, imam puno manje problema sa upalama mišića.
I to ne samo mišića nogu nakon trčanja već i nakon natezanja one sprave na mom tavanu.
Idem do krajnjih granica i opet nikako da dobijem upalu mišića.
To mi je prije bio znak da sam odradio dobar trening, sada imam osjećaj da nisam dao sve od sebe kad nema upale Upitnik
Uvijek sam mislio da je to samo pitanje težine treninga i kondicije, tko bi rekao da prehrana toliko utječe Shocked
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 6.8.2017. ned. 14:51    Naslov: Citiraj i odgovori

Cikla + mrkva + junetina masnija + žlica masti = 6.3 (15min) ; 6.3 (30min)

Prvi obrok, ručak, velika porcija...
Prvi obrok u danu uvijek ima najveći porast i rijetko jedem tako velike porcije.
Cikla i mrkva imaju puno šećera ali zahvaljujući mesu i masnoći GUK je odličan kao i osjećaj nakon obroka.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11723
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 9.8.2017. sri. 21:54    Naslov: Citiraj i odgovori

Danas sam prvi puta mjerio otkucaje za vrijeme trčanja, imao sam:

150 - po ravnom, moj normalan ritam
160-170 - uzbrdice, isti ritam
180 - najveće uzbrdice bez usporavanja, nisam dao 100% jer me čekalo još puno trčanja

Bilo je jako vruće, kući sam došao sa 2kg manje.
Trčao sam otprilike 50% dužu stazu bez ikakvih problema.
Napokon se borim samo sa umorom! Predivan osjećaj! skace od srece
Ako slijedećih dana neću imati upalu mišića, to će biti čudo! Shocked
Ako ne čudo, onda sigurno moje sasvim novo iskustvo!
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
Prethodni postovi:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Zemljani -> Prehrana Vremenska zona: GMT + 02:00.
Prethodna  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49  Sljedeća
Stranica 47 / 49.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možeš otvarati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.


Powered by phpBB
HR (Cro) by Ančica Sečan